Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna?
Kurier
Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.
W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację, załączając skan protokołu.
W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.
Odbiór w placówce
Przy odbiorze przesyłki w placówce przed przyjęciem paczki, dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować paczkę w obecności pracownika, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika placówki, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.
Odebranie przesyłki traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym.