Pytania i odpowiedzi
Każdy produkt na stronie ma wskazany przewidywany czas dostawy. Przewidywany czas dostawy składa się z: czasu wysyłki oraz czasu transportu. Czas wysyłki to czas, który potrzebujemy na skompletowanie zamówienia i przekazania go do firmy przewozowej. Czas transportu to czas, w którym zamówienie zostaje dostarczane do Ciebie przez firmę przewozową.
Czas dostawy zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: wyboru dodatkowych usług (np. montaż), płatności odroczonej lub przelewem tradycyjnym (wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu płatności). Opóźnienie dostawy może spowodować również dodanie uwag do zamówienia oraz sprowadzenie produktu do magazyny, gdy jest niedostępny.
Informacje dotyczące zachowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz tutaj
Przewoźnicy, z którymi współpracujemy to przede wszystkim GLS (większość zamówień) i DPD oraz Poczta Polska.
Kurierzy przeważnie rozwożą paczki od rana do godzin wieczornych. Szczegółowe informacje o orientacyjnej godzinie dostarczenia paczki będą widoczne w mailu, który otrzymasz po wysłaniu przez nas zamówienia.
Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się przed doręczeniem paczki. W zależności od firmy przewozowej otrzymasz informację o przybliżonych godzinach dostawy paczki oraz możliwość samodzielnego skontaktowania się z kurierem.
Kurier wnosi paczki o maksymalnej wadze do około 31 kg. Jeśli potrzebujesz wnieść paczkę o większych gabarytach, możesz zamówić dodatkową usługę wniesienia towaru. Tego typu usługę możesz dodać na stronie danego produktu lub w koszyku.
Więcej na temat wysyłki zagranicznej przeczytasz tutaj.