Rękojmia


Możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi – przysługuje klientom na zasadach opisanych w regulaminie i w sposób regulowany ustawą.

Przesłanie reklamowanego towaru prosimy poprzedzić zgłoszeniem reklamacji w treści wskazując chęć skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.

Paczkę z reklamowanym towarem zakupionym od sprzedawcy Doxl.pl należy odesłać za pośrednictwem zamówionego przez nas kuriera na adres:

Dział Magazynu Reklamacyjnego

DOX JULIA KOSMALA
pl. 23 Stycznia 11
63-400 Ostrów Wielkopolski

WAŻNE: Prosimy o przesłanie reklamowanego produktu za pośrednictwem naszego kuriera niezwłowcznie po założeniu zgłoszenia reklamacyjnego. Szybka wysyłka towaru pozwoli nam zakończyć obsługę Twojego zgłoszenia w możliwie najkrótszym czasie. 

Wybrane główne zasady na które należy zwrócić uwagę przy reklamacji z tytułu rękojmi:

1. Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.

2. Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie cenylub zwrot).W przypadku, kiedy konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:

  • Byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
  • Wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.