Wymiana ekspresowa towarów zakupionych od sprzedawcy Doxl.pl

Twoje urządzenie przy próbie uruchomienia – nie włącza się, nie działa lub funkcjonuje nieprawidłowo?
W takim wypadku możesz skorzystać z przyśpieszonej procedury wymiany wadliwego towaru z wadą fabryczną.

W celu skorzystania z tej opcji, należy przesłać nam zgłoszenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Czas wymiany

Decyzję odnośnie wymiany towaru na nowy, otrzymasz w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania towaru przez Dział Obsługi Reklamacji. W przypadku braku możliwości zweryfikowania rodzaju wady, towar zostanie wysłany do autoryzowanego serwisu producenta. Wówczas termin wymiany wadliwego sprzętu, rozpoczyna się w momencie potwierdzenia wady przez serwis producenta. Maksymalny termin na potwierdzenie wady przez producenta wynosi 14 dni.

Ważne:

  • Produkt, który wymieniasz musi być kompletny – w oryginalnym opakowaniu wraz z całą otrzymaną zawartością.
  • W przypadku niektórych towarów (np. wielkogabarytowych), diagnoza i działania serwisowe, realizowane są przez serwis producenta bezpośrednio u Ciebie. W przypadku potwierdzenia wady i braku możliwości usunięcia jej przez serwis zewnętrzny, możemy na Twoją prośbę wymienić towar lub zwrócić środki pieniężne.
  • Zaznaczamy, że reklamowany towar należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia – po tym terminie zgłoszenie zostanie zamknięte. Pokryjemy koszty przesyłki kurierskiej wymienionego przez Ciebie towaru.
  • Regulamin usługi dostępny jest tutaj.