Zwroty
Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Najłatwiejszym sposobem zorganizowania zwrotu pieniędzy jest online (patrz punkt A). Wypełnij wszystkie wymagane pola i wyślij nam prośbę o zwrot pieniędzy.
Po wysłaniu nasz zespół obsługi klienta przejrzy Twoją prośbę, a następnie wyśle Ci wiadomość e-mail z formularzem zwrotu i numerem (w razie potrzeby). Pamiętaj, aby dołączyć ten formularz podczas zwrotu przedmiotów, abyśmy mogli jak najszybciej przetworzyć twój zwrot. W niektórych przypadkach możemy nie zbierać produktu, ale poprosić o jego zachowanie, wyrzucenie lub dalsze przekazanie.
Jeśli niektóre produkty nie mogą zostać zwrócone online, w takim przypadku zadzwoń do nas pod numer 0732081025 lub napisz do nas na adres [email protected] abyś mógł pomóc.
A. Formularz modelu zwrotu
(Jeśli chcesz rozwiązać Umowę, wypełnij ten formularz i odeślij go.)
DOX JULIA KOSMALA, pl. 23 Stycznia 11, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Ostrowski, Wielkopolskie, Poland.
[email protected]
– Ja / my ( ) tutaj, wycofując umowę zawartą przeze mnie / my ( ) na zakup następnego produkty () / świadczenie usług ()
– Zamówione na () / otrzymane na ()
– Nazwa konsumenta (konsumenta)
– Adres konsumenta (konsumentów)
– Podpis konsumenta (i) (tylko jeśli zostanie zgłoszony na papierze)
– Data ( * ) Usuń tam, gdzie nie jest.
Kroki do naśladowania.
1. Dobrze zabezpiecz zwracany produkt i umieść go w opakowaniu.
2. Wyślij paczkę kurierem lub pocztą na adres Działu Obsługi Zwrotów:
Magazyn Zwrotów Doxl.pl
pl. 23 Stycznia 11
63-400 Ostrów Wielkopolski
3. Oczekuj na zwrot należności. Status zwrotu sprawdzisz na swoim koncie lub w wiadomości e-mail, otrzymanej przy zgłoszeniu zwrotu produktów kupionych bez rejestracji.
Ważne informacje
Produkt, który odsyłasz musi być kompletny – w oryginalnym opakowaniu wraz z całą otrzymaną zawartością.
- Jeśli wysyłasz zwrot w paczce w której otrzymano zamówienie – usuń starą etykietę.
- Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, możesz umieścić wszystkie w jednym opakowaniu.
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Zgodnie z polskim prawem możliwość zwrotu 14 dniowego dotyczy tylko Konsumentów lub Przedsiębiorców indywidualnych. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy nie będziesz mógł skorzystać ze zwrotu 14 dniowego.
Szczegóły procesu zwrotu zakupionego towaru znajdują się w regulaminie sklepu.
Zwrot środków za anulowane lub zmodyfikowane zamówienie
Zwrot środków zostanie zrealizowany w przeciągu 5 dni roboczych od anulowania zamówienia. W przypadku modyfikacji produktów w zamówieniu, termin jest liczony od daty wydania towaru z naszego magazynu.
Jeśli wpłata została dokonana z rachunku zagranicznego, zwrot może być realizowany do 5 dni roboczych. Zwrot na kartę płatniczą realizowany jest w terminie ustalonym przez operatora kart płatniczych i może on trwać od 9 nawet do 30 dni kalendarzowych.
Przelew zwrotny realizujemy w taki sam sposób w jaki opłacone zostało zamówienie.
W przypadku konieczności podania numeru konta bankowego będziemy się z Tobą kontaktować.